Framsteg i träningen

publicerat i Allmänt, Träning;
Sista veckan, eller ja, förra veckan började det väl lite till och med. Flytet och styrkan i tränngen alltså! Jag börjar göra framsteg.
 
Nu sista passen har gått så otroligt bra.  Senaste benpasset var årets bästa benpass. Tråkigt nog så har jag kännt av knät resten av veckan, men jag håller tummarna för att det är nåt övergående för jag kände ingenting alls under träningspasset. Tvärtom, då kändes det ovanligt bra.
 
Bröst och tricepspasset i Onsdags gick också skitbra. Man vågade fläska på lite med vikterna och man kände att det funkade.
 
Och sedan ikväll. Vi köttade som faan. Biceps gick sjukt bra. Det måste vart bästa bicepspasset hittills. Vart kom energin ifrån? Var det den där limpan som Arvid och jag nästan klämt i oss idag som gjorde susen? ;) Eller har nötandet helt enkelt gett resultat?! Förhoppningsvis är det det sistnämnda, annars kommer jag svulla limpa varje dag, och då lär jag ju inte direkt bli av med dom där kilona som smygit sig på det senaste året.

Men man får sådana lyckorus när träningen går framåt. Nu ligger jag och bara längtar efter att träna igen!
 
Bild tagen för nån vecka sedan, då jag fortfarande var rödhårig.

Taggar: biceps, gym, stark, styrketräning, träning;

Kommentera inlägget här :