Känner mig som en norrman

publicerat i Allmänt;
Kommer hem från tandläkaren efter att ha lagat en tand för första gången (förra gången räknas inte  för det var minimalt...inte ens ett hål. Och jag behövde ingen bedövning då.).
Nu är jag helt bedövad i käften. Halva ansiktet hänger känns det som.
 
Ungarna vill ha frukost och jag tänkte att jag skulle göra lite fredagsmysfrukost med varm choklad.
 
Så jag gör i ordning en stor kopp till mig själv. Jäklar vad gott det ska bli, tänker jag. Dricker en stor klunk...ååå va gott...å så plötsligt är jag helt blöt!
Smart, verkligen! Jag är ju för fan bedövad!  Men jag var ju så sugen på varm choklad. Så nu får jag sitta här och smutta försiktigt för att inte grisa ner mig.
 
 
Men nej, jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker. Jag var bara så sugen.
 
 
 

Kommentera inlägget här :