Fredagsmys

publicerat i Allmänt;
Här har vi, eller snarare jag, Fredagsmys. Käkar tacos och kollar på Saltkråkan.
Tanken var ju att ungarna också skulle fredagsmysa och käka med mig, men dom är inte på humör idag tror jag. Dom gör allt utom att äta. Men vissa dagar är det bara så. Tjatar man så blir det bara värre. Har jag tur så kommer dom på andra tankar till kvällen.
 
Igår hade vi födelsedagskalas för min stora 6åring. Hon fick så fina presenter och var så snäll hela dagen. Kanske därför hon är extra bråkig idag. Måste ta igen det hon inte bråkade igår.
 
 
Men i eftermiddag ska vi på't igen. Kalasandet och tårtan. Mormor och morfar kunde inte komma igår så idag kör vi kalas igen. Men efter det här så blir det inga mer kalas förrän i Maj. Så skönt. Det har blivit alldeles för intensivt på kalasfronten de sista månaderna. 9 födelsedagar mellan december-februari. Och så klart jul och nyår därimellan också. Så nu tar vi semester från sånt ett tag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :)

Kommentera inlägget här :