Livet, träning och andra funderingar

publicerat i Allmänt, Familj, Träning;
Hallå där. Det var verkligen inte igår. 
Jag har vart utan dator en längre tid nu, och är det fortfarande.  Men nu när våren kommer smygandes så tänkte jag att jag kanske ska väcka liv i bloggen igen. 
Fast nu via telefonen.
 Det har hänt en del sedan sist. Först har jag gått arbetslös en tid, men nu vikarierar jag...som "mattant". Och jag trivs hittills fantastiskt bra. 
 
Men här hemma är det sig likt. Ungar som härjar, och jag som försöker träna så fort jag får en stund för mig själv. 
 
Löpträningen går trögt, men nu när solen skiner så börjar man ju bli lite sugen igen. Lika bra att man anmäler sig till vårruset kanske så man har nåt att kämpa för lite. Jag som är sån jäkla tävlingsmänniska skulle bli knäckt av att se alla mindre tränade damer modell lite äldre springa ifrån mig. Så anmäler jag mig dit så måste jag ju skärpa till mig. 
 


 

Taggar: livet, träning, vår, vår träning;

Kommentera inlägget här :