Jobbhelg

publicerat i Allmänt;
Tjo!
Tänk att påsken börjar den här veckan! Helt otroligt.
I mitt huvud är det Måndag idag eftersom det blev en lång jobbhelg. Jag har jobbat på Kungsådran Fredag-Måndag. Men nu får jag försöka ställa om. Det är Tisdag idag! Ungarna ska till dagis och jag får inte glömma matsäcken då!
Själv ska jag pysa in till stan och köpa lite påskgodis och lite annat. Kanske hälsa på min far om han inte har något annat för sig.
 
Efter dagis ska vi påskpyssla. Det har Kajsa sett fram emot länge nu så nu får vi inte skjuta på det mer.
 
Faktiskt så är jag på ett strålande humör idag. Vårsolen kikar fram och jag ska få en förmiddag för mig själv. Egentigen borde jag passa på att träna då när ungarna är på dagis, men just idag känner jag att jag vill göra lite annat. Träningen hinns med ikväll.
 
 

Kommentera inlägget här :