Äntligen hemma!

publicerat i Allmänt;
Tjo! Jag kom hem tidigare än jag trodde från Bollnäs.  Himla skönt att komma hem!
Men det har vart roligt och intressant att jobba på travet. Totalt har jag väl gjort ca 450 portioner (förrätt och dessert).
 
 
Satsade 50 spänn på hästarna å vann 100. Inte så pjåkigt det heller. Men själv var jag ingen höjdare på att tippa på rätt pållar men det var väl ganska väntat. Hästar har väl aldrig vart min grej. Jag försökte gå efter snygast namn på hästen men eftersom alla hade ganska fula namn så var det ju inte så lätt. Varför kan dom inte få heta nåt ordentligt? Gunnar, Torsten, Bernt eller Valter till exempel.
 
Hur som helst så är jag hemma nu. Inatt ska jag försöka få bättre sömn än föregående natt och imorgon kanske man kan ta tag i träningen igen efter några dagars ofrivilligt latande. Men det skulle inte förvåna mig om jag vaknar med feber imorrn nu när karln min har feber idag.
 
 

Kommentera inlägget här :