Mycket nytt

publicerat i Allmänt;

Det är mycket som händer och har hänt den här våren. Så jag har verkligen haft fullt upp.
Men jag kände nu efter en månad att jag saknade bloggen så nu kommer jag tillbaka.

För det första så har jag fått ett nytt jobb! Jag har alltså letat mig tillbaka till restaurangbranschen så nu jobbar jag som kallskänka. :) Det är faktiskt jätteroligt. Efter att ha gått hemma så länge med ungarna nu så är det faktiskt riktigt skönt att börja jobba igen. Så nu får Magnus njuta av lite pappaledighet istället.

Sen så är vi just nu är vi inne i vårt första lite större projekt här hemma: staketbygge. Det går som det brukar göra när man ger sig in i nåt...3 steg framåt, 2 steg bakåt. Men det blir nog bra när det är klart. :)

Vad har mer hänt i mitt liv då?! Jo! Jag har blivit blondin och börjat träna MMA. Men det har jag nämnt tidigare tror jag.

Däremot så har jag inre nämnt att jag redan gjort illa mig lite när jag boxats. Inget farligt, en lättare stukning i handen bara så nu efter ett par veckors uppehåll så känns handen bra igen tror jag. Jag har inte testat att boxas nå än med det gör iallafall inte ont av att luta sig mot handen nu. Och idag kunde jag t.o.m. stå på händer med den. :)

Annars så har det vart mycket utomhusdagar i vårsolen den senaste veckan. Vi har redan grillat fler gånger nu i Maj än vi gjorde under hela förra sommaren :)


Kommentera inlägget här :