29 år

publicerat i Allmänt, Familj, I köket, Träning;
Idag fyllde min älskade make 29 år. Det betyder att vi har haft kalas här hemma hela dagen. Massa fina presenter har han fått, bl.a. en ny grill. Så nu har vi verkligen plats för mycket mat på grillen.Massa annat fint har han så klart också fått. :)
 
Smörgåstårta, jordgubbstårta och massa kakor och grejer har det även ätits mycket av. Men av nån anledning så är kylskåpet fortfarande proppfullt av sånt, så det blir jobbigt att titta in där imorgonbitti. För nu när kalaset är slut ska jag återgå till min lite kalorisnålare kost jag försökt hålla de senaste veckorna.
 
Imorgon börjar jag jobba tidigt, men jag hoppas jag hinner hem till MMA-träningen. Min hand har blivit mycket bättre så imorgon vågar jag nog köra på som vanligt.
 
Men nu har klockan tickat iväg på tok för mycket så nu måste jag ner i tvättstugan och slänga arbetskläderna i torktummlarn. Sen släcker jag lyset för ikväll.
 
Jag har verkligen en fullspäckad och rolig vecka framför mig nu! Jobb, staketbygge, träning, förhoppningsvis solsken,  mera träning, lek med ungarna och lite mera träning!
 

Kommentera inlägget här :