Dåligt

publicerat i Träning;
Usch vad kvällens pass gick skitdåligt! Jag fullföljde inte ens hela passet. Rygg blev jag klar med, men sen fixade jag bara en av magövningarna.
Jag var ärligt talat på väg att somna flera gånger. Så jag bestämde mig för att lägga ner för kvällen och gå hem istället. Träningen ger nog ändå inte så mycket när man är i det skicket. Bättre att vila och hoppas att det går bättre imorgon.
 
 
Det tar på krafterna att ha förkylda barn hemma. Varje natt i ett par veckor nu har ungarna vaknat på nätterna...flera gånger per natt. Och sånt sätter visst sina spår på mig.
 
Men nu när det gick så dåligt med träningen idag så ska jag trösta mig själv med att klicka hem en beställning från gymgrossisten. Då blir man iallafall lite gladare.
 
Sen ska jag sova. Och jag hoppas verkligen att det blir några timmars sömn inatt. För imorgonkväll ska jag på bio. Det vore ju trevligt om jag höll mig vaken genom hela filmen då.

Kommentera inlägget här :