Kosttillskott i stjärten?

publicerat i Träning;

Jag har ju kört med världens godaste BCAA. Jag har vart så sjukt nöjd med det, men nu ska jag överge Nutritech och testa Smartsupps istället. Chansen att det skulle vara lika gott är ju minimal men priset på smartsupps gör att jag bra måste testa. Till det priset räcker det om det är hälften så gott som nutritech.

Det viktigaste är ju ändå att det fyller sitt syfte. Och det gör det ju eftersom det är samma sak fast i lite fulare förpackning och antagligen inte lika gott.

Men förpackningen ja...visst tänker man på "ICA basic" när man ser den. Och namnet får mig att tänka på stolpiller. Som tur är så är det inte det! Tänk va hemskt att behöva pula upp nåt i stjärten varje gång man ska gå och träna!
Haha men nu ska jag inte vara den som är den. Det är ju kanon att dom tar fram kosttillskott till sånt bra pris. Så jag håller tummarna för att det är drickbart! :)

Kommentera inlägget här :