2 veckor utan träning

publicerat i Träning;

Förutom att jag sprang en liten sväng i söndags så har jag nu inte tränat på över två veckor. Det känns faktiskt förjävligt! Jag VILL ju träna. Men först var vi bortresta över påsk, å så har jag ju min tå som aldrig blir bra. Sen har karln vart borta på kurs och ungarna är sjuk.

Men nu står jag inte ut längre. Ikväll SKA jag träna! Tåhelvete skiter jag i. Den får göra hur ont den vill, den ska inte få hindra mig iallafall.

Dåliga matvanorna/godisvanorna sedan påsken sitter tyvärr fortfarande i, men bara jag kommer igång och tränar så brukar sötsuget släppa.

Frågan är ju bara VAD jag ska träna ikväll. Om det blir gymmet eller om jag ska våga mig på att gå på min första ********träning!? Som jag nyss sa så ska inte tån få hindra mig. Men gymmet skulle vara betydligt mindre smärtsamt för den ikväll ändå. Hmm, får fundera på det över dagen.


Kommentera inlägget här :