Min rumpa...

publicerat i Allmänt;
...har blivit väldigt stor efter graviditeten verkar det som. Jag som gått och tyckt att jag inte lagt på mig så mycket hull, men tydligen har jag gjort det. Inte ett endaste par av mina jeans går på. Jag får inte ens upp dom halvvägs över låren! Det är MÅNGA centimeter som fattas på byxorna.

Det värsta jag vet är att köpa saker i onödan så jag tänker inte gå och köpa nya jeans i nån större storlek. Men frågan är bara hur lång tid det kommer ta att komma i mina gamla brallor igen. Just nu så är det bara mjukisbrallor som gäller eftersom det är det enda jag får plats i, och än så länge går väl det bra. Men så småningom ska man väl börja vistas ute bland folk lite mer.
Jag hoppas verkligen att dom här extrakilona (9 kilo för att vara exakt) försvinner fort! Man skulle ju gärna hjälpa till lite för att bli av med dom. Börja träna till exempel. Men det vågar jag inte göra än. Jag har fortfarande ont/är öm i de nedre regionerna, så att ge mig ut och springa eller gå till gymmet känns inte aktuellt.

Så om ni möter mig nånstans och tycker attt jag ser tjaffsigt klädd ut...döm mig inte för fort. Jag önskar verkligen att jag kunde få på mig ett par jeans istället för mjukisbrallor.

Men tänk vad kul sen i sommar när jag är i form igen! Då blir det kul att köpa nya kläder. Tanken är att jag ska vara i MINST lika bra form då som jag var innan Kajsa kom till världen! Så jag har lite att göra nu i vår!

Kommentera inlägget här :