Flyr till Bollnäs

publicerat i Familj;
Nu har jag fått nog! Kajsa håller på riva hela farmor och farfars hus. Så nu tar jag ungen och flyr till Bollnäs så mina svärföräldrar har något hus att komma hem till.
Kajsa har vart helt hopplös idag. Kastar saker, försöker slå sönder skålar och tallrikar, kryper in i diskmaskinen, klättrar ner i toalettstolen, springer ut på vägen och badar med kläderna på. Allt man inte får göra gör hon idag! Dessutom så slåss/rivs hon när jag säger åt henne.
Så nu bosätter vi oss i stugan i Bollnäs ett par dagar. Där ute i skogen finns det inte lika ömtåliga saker att slå sönder, ingen toalett att klättra ner i och ingen väg att springa ut på.



Vi får se när jag vågar mig tillbaka till Skutskär. Kanske på Söndag? Vi får se när det blir. Resten av veckan ska jag sysselsätta mig med hallonplockning.
Som vanligt så blir bloggen lite tom tills jag kommer tillbaka. Men man vet aldrig...jag kanske stöter på en dator/iphone där uppe. Men tills dess: Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här :