12 timmar kvar!

publicerat i Graviditet;
Nu är det bara knappt 12 timmar kvar tills bebisen är välkommen ut. Igårkväll gjorde det så ont ett tag att jag trodde det började bli dags. Men efter en tallrik fruktsallad och lite vila så lugnade det ner sig.
Idag har det varit lugnt.

Men framåt kvällen så får jag väl börja anstränga mig lite så bebisen vill komma i natt. Undra vad man ska hitta på för att sätta igång värkarna? Man har ju läst så himla mycket olika knep. Men på mig värkar det som att en rask promenad är det bästa. Eller att spela kort. På julafton fick jag rejäla förvärkar av att spela kort, antagligen för att jag satt så framåtlutat. Så vi får se.
Men vi får väl ta en rask promenad ikväll och titta på fyrverkerier så får vi se om det händer nåt.
Vore ju himla skoj om han kommer inatt (efter 12 så klart)

Kommentera inlägget här :