Mannen under trappan

publicerat i Film & Musik;
Har precis börjat kolla på en svensk serie i 4 delar. Mannen under trappan.
Har sett första avsnittet nu. Den verkar lite kul faktiskt. Jäkligt konstig, men jag brukar ju gilla konstigt.
Det handlar iallafall om en familj som köper ett hus ute på landet. Och en natt upptäcker pappan i familjen en skitig liten gubbe som påstår att han bor där.
Går att läsa lite mer om serien här.

Det roligaste med serien är att den är inspelad i Bollnäs. Dom åker även förbi våran stuga i en scen. Man ser visserligen inte stuga direkt men vägen där och samma fina utsikt som vi har i stugan.
Ska bli intressant att se nästa avsnitt iallafall.
Den är ju inte direkt läskig EGENTLIGEN, men jag hoppade till bra många gånger ändå. Men ja...jag tycker ju det är läskigt att titta på Disneys Skönheten och Odjuret ibland så...

Nu är det iallafall sovdax. Imorgon tänkte jag att det skulle bli en till bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av alexandra:

Haha, han jonas eller vad han heter är ju bra som fan i den också va?

Näe, jag hade inte motivationen till att köpa biljetter igår. Lurkar kanske fram några senare,sugen på att ta dom i oslo så man kan ha en liten mini semester samtidigt =)

2:a kommentar, skriven , av Madde:

Kikar runt på lite fler föräldrabloggar på bloglovin. Så kollar förbi här med.



Inte sett serien men läst boken. Hehe var något rädd ;)

Kommentera inlägget här :