Skärpning fru Bergqvist

publicerat i Allmänt;
Nu ska det bli ordning och reda. Idag åt jag mitt sista friscomål på max. Så nu ska jag väl leva på lite kalorisnålare mat är det tänkt. Men vi får se hur länge det håller den här gången. Håller det en vecka är jag nöjd.
Det jävliga är ju att vi har så jäkla mycket chips och godis och sånt kvar i skafferiet efter bröllopet. Men i värsta fall får jag väl slänga bort det om det blir alltför frestande.

Nu har jag gått och väntat på den där åskan och regnet i flera dagar, men det verkar inte bli nåt av det. Börjar bli less på att bo i en 35-gradig lägenhet. Kajsa tycker inte heller om det.

Idag jobbade jag för första gången på 1,5 år. Det gick faktiskt otroligt bra. Var till och med lite skönt ett tag att få lite tid för sig själv.

Efter jobbet åkte vi till skutskär, men det blåste lite så vi orkade inte gå ner och bada nå. Så det blev kubb med grannungarna istället. Sen hemma i Gävle igen så käkade vi pastasallad på Stefans balkong och nu sitter jag här och strax ska sova.

Imorgon är det 5 timmars arbete igen, sen bär det återigen iväg till Skutskär om det är fint väder. Fortsätter det att vara så här varmt så stannar vi nog där i veckan. Då kan man sova i källaren där det är svalt och skönt.
Imorgon har jag faktiskt tänkt att jag ska ta en joggingtur till brämmen från svärföräldrarna när dom tar båten  dit. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Det är ju inte bara en gång jag sagt att jag ska jogga utan att det blivit något med det.

Får se hur det går med att hitta nån som vill börja med poledance med mig. Lisa är ju ett år för ung, så det går ju inte! Men jag är så sugen! Har velat testa det skitlänge. Tror det kan vara nåt för mig, föredetta friidrottare som man är.

Kommentera inlägget här :