Äntligen Fredag!

publicerat i Allmänt, Träning;
Så där ja. Då är det snart helg då.  Igår hade jag en riktig skitdag. Dåligt humör, trött och uttråkad.
Idag känns det som att det blir en bra dag.
 
Ungarna och jag är lediga idag så vi började dagen med lite mysfrukost.
 
 
 
Sen ska jag röja upp lite här hemma nu under dagen. Och ikväll ska jag äntligen träna igen. Kröp i kroppen på mig igår när jag inte tränade nå. Axlar och Biceps blir det ikväll så det blir med andra ord en kul pass.
 
I Onsdags körde jag bröst och Triceps med Louise och fan va vi körde slut på oss. Så jäkla kul med en träningskompis som också tycker om att köra hårt och inte är rädd för att ta i. Man får ut så mycket mer av träningen om man har nån att köra med än om man kör själv.
Man pushar varandra lite över sina egna gränser hela tiden. Så man upptäcker att man faktiskt kan mer än man tror :)
 
 

Taggar: Fredagsmys, frukost, jordgubbar, träning;

Kommentera inlägget här :