Lyckan är total!

publicerat i Allmänt, Film & Musik;
Det här är verkligen min vecka måste jag säga! Det är som att jag har en liten ängel på min axel som ser till att livet flyter på åt helt rätt håll för mig nu. Jag rullar lixom i nedförsbacke!
 
Förra veckan blev man ju lite deppig så fort man slog på radion. Reklam för closeup-båten. Det gjorde ont i mitt lilla rockerhjärta att hela tiden höra att Zakk Wylde ska ut och åka på östersjön när jag själv inte ska det. Tanken var ju från första början att jag skulle ta med mig systeryster och åka lite båt. Men så har det blivit så mycket utgifter ändå. Jag ska ju på Sveriges bästa festival i sommar till exempel. Och på AC/DC. Och Alice Cooper kommer ju näst intill hem till mig.
Men att missa Zakk är något som alltid kommer att vara jobbigt. Han är ju lixom...ja...
Han är ju Zakk Wylde!
 
 Foto: Linnea Bergqvist (mig) 
Jag vet, grym fotograf :)
 
Men så igår! Som en blixt från klar himmel! Getaway presenterar ett nytt bandsläpp! BLACK LABEL SOCIETY!
Nu var ju tanken att jag inte skulle på den festivalen eftersom det inte är så jättemycket annat som intresserar mig och eftersom jag ska på Sweden Rock istället. Gubben min däremot fick ju en getaway-biljett i julklapp av sin underbara fru. Men jag kan lova att nu kommer han då fan inte slippa mig den dagen då Zakk står på scen!
Så nu är det bara att invänta speldag och släpp av endagsbiljetter. Nånstans lär jag kunna göra av ungarna en kväll, för det finns fan inte på världskartan att jag missar Black Label Society när dom spelar hemma i Gävle! 
 
♥♥♥
 
 
 

Kommentera inlägget här :