Jag har nått mitt mål!

publicerat i Träning;

Jag hade ju satt upp ett mål om att kunna göra 10 dips innan påsk. Idag fixade jag det. Så jag klarade mitt mål med god marginal...två veckor kvar ju :)

Egentligen var det ju axlar/biceps idag men jag klämde in lite dips också för att jag skulle hinna öva så jag kanske kunde hinna nå målet. Men jag trodde inte att jag skulle fixa det redan idag. Jag hoppades på att kanske kunna ta 7-8 idag. Men när jag väl satt igång så kände jag att det nog inte var helt omöjligt. Första försöket klarade jag 8,5. Sen på andra tog jag 10 st, men sista var fruktansvärd. Fick verkligen sega mig upp. Hel kroppen skakade för jag blev så slut. Men det gick!

Så nu lär jag sätta upp ett nytt mål. Men jag tror jag sover på saken så kanske jag kommit på det till imorgon. :)

I natt kommer jag sova jävligt gott. För fan vad nöjd jag är med min insats!!!

Kommentera inlägget här :