Efterlängtat skivsläpp!

publicerat i Allmänt, Film & Musik;
Idag släpptes en riktigt efterlängtad skiva. Men tyvärr får jag vänta med inköp av den eftersom det är lite snålt med stålars just nu. Men jävlar i min låda vad jag längtar tills den står i min skivhylla.
Och skivan jag pratar om är så klart Catacombs of the Black Vatican ...Black Label Societys nya skiva.
 
Andra spåret på skivan som man redan fått chansen att njuta av är en jävligt bra låt...i äkta BLS-anda. Zakks skäggiga röst har på nåt sätt alltid borrat sig rakt in i hjärtat på mig och så även i My dying time, som låten heter.
Av Catacombs of the Black Vatican förväntar jag mig tung, ösig, testosteronsprutande, skäggig hårdrock som man verkligen kan kötta till i gymmet och vråla till i bilen. Jag har alltså grymt höga förväntningar på skivan, som alltid när det gäller Mr Wylde, men My dying time är ett tecken på att han återigen verkar uppfylla mina förväntningar....när jag väl har skivan i handen. Nu ska jag bara stå ut med väntan till dess.
 
 
 

Taggar: black label society, hårdrock, metal,, skägg, zakk wylde;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rune J:

Tungt ös! Mitt tips;jag har fullständigt fastnat i Texas Cowboy Coalition och senast In Flames! Fotade i studion med dessa högt på och vilken energi både modell o jag fick:)

2:a kommentar, skriven , av Rune J:

Texas Hippie Coalition ska det ju vara för tusan:)

Kommentera inlägget här :