Höstdepp?

publicerat i Allmänt, Träning;
Jag vet inte vad det är riktigt, men jag är fortfarande inge pigg. Inte direkt sjuk men ingen riktig gnista heller. Jag hade ju feber ett par dagar förra veckan eller när det nu var. Men nu är det ju inget sånt längre, men ändå känner jag mig hängig.
 
Kan det helt enkelt vara så att jag lider av det där som alla brukar prata om när det blir höst: att man blir så nere p.g.a. väder och mörker? Jag brukar ju inte ogilla hösten, men i år kanske jag gör det fast jag inte ens är medveten om det? Eller är jag fortfarande lite sjuk? Eller har jag bara blivit en lat och sur gammal kärring som bara gnäller och känner efter för mycket?
 
Nåja, oavsett vad det beror på så får det vara nog med nu. Blir det inte bättre av sig själv så får jag väl göra nåt så det blir bättre. Kanske är det bara en ond cirkel också. Orkar inte träna för att jag är trött, och är trött för att jag inte orkar träna.
 
Imorgonbitti åker jag iväg och jobbar i Bollnäs igen och kommer inte hem förrän mitt i natten men på Lördag är jag ledig. Då får jag ta i med drastiska åtgärder för att vända på den här skiten!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :