Lördag 31 Mars

publicerat i Allmänt;
Kajsa och Magnus har åkt till Fjärran Höjder-badet. Arvid ligger här bakom och sover. Och jag ska passa på att njuta av att jag har det lite lugnt ett tag. Men jag njuter inte! Jäklar också! Jag borde ta vara på de här tiden, men det går bara inte. Det kryper i benen på mig och jag har bara tråkigt.

Det är så himla mycket jag skulle vilja göra, men som inte går. Snön som kom i natt ställde till det rejält för oss nu. Allt vi tänkte göra ute blir nog uppskjutet till det är torrt igen.

Man kanske borde spela på Lotto idag. Jag brukar inte spela, men om man aldrig gör det så kan man ju aldrig vinna heller. 103 miljoner skulle inte sitta fel.
Jag har sånt otroligt sug efter att åka och shoppa lite nya kläder. Jag börjar närma mig min gamla klädstorlek nu, och några par jeans har jag faktiskt kommit i nu. Men två par jeans har spruckit den här veckan, och tro't eller ej, men det var inte för att jag var för tjock utan för att dom var slitna och att jag jobbade och slet ute i trädgården med dom.

Men man mår mycket bättre om man känner sig lite fin, men det är inte så lätt att vara fin med min garderob. Dom flesta linnen/tröjorna är uttänjda och slitna efter graviditeten och inte alls särskilt snygga längre.
Men den här månaden har vi så mycket annat att lägga pengarna på, så det får vänta. Om jag inte blir miljonär ikväll. ;)

Kajsa måste iallafall ha nya byxor, hon har tydligen dragit iväg på längden den senaste tiden, för nu har hon bara två-tre par byxor som inte är för korta. Så vi kanske får ta en sväng ut till Valbo eller nåt sen på eftermiddagen.

Kommentera inlägget här :