Världens snällaste fru/mamma?

publicerat i Familj;
Idag tog jag mig som sagt en shoppingrunda på stan. Tanken var att jag skulle unna mig själv nånting. Men det slutade med att jag köpte nåt åt alla utom mig själv...precis som det brukar bli.

Kajsa och Arvid fick varsin Jumpsuit, Arvid fick en mössa och Magnus fick två böcker från bokrean.
Men jag får väl räkna tavelramen som om den var till mig då så det känns lite rättvist. Det är ju ändå jag som är den i den här familjen som intresserar mig för att inreda och pyssla här hemma. :)

Äsch det är ändå inge kul att köpa t.ex. nya snygga skor när man ändå knappt får på sig nåt annat än mjukisbrallor. Jag får unna mig nya skor till sommaren istället.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Haha känner igen det där med att handla åt alla utom en själv.Fina dressar du fick tag i =)

Kommentera inlägget här :