Skärpning

publicerat i Allmänt;
Ja, jag vet...jag är så jävla tråkig. Går och lägger mig före 21 och ligger bara och läser. Jag är inne i nån period när jag är skittråkig. Därför blir det lite dött här nu också. Största anledningen till min tråkighet är ryggen. Eftersom jag har väldigt svårt att sitta så blir det mest att jag ligger på mage i sängen eller soffan och läser.
Jag längtar så otroligt mycket efter att kunna träna igen. Men nästa vecka ska jag nog ta tag i det litegrann. Bara jag tar tabletterna regelbundet känns det faktiskt  bra.

Men jag är ju sånt klantarsle att jag glömmer dom hemma när jag åker till jobbet på morgonen. Så då slutar det ju med att jag jobbar och har skitont sen tar det flera timmar för det att släppa när jag väl kommer hem och kan ta dom.

Jag har väl egentligen inget intressant att säga nu. På Torsdag är min sista arbetsdag. Sen börjar mitt nya liv! Undra hur det kommer att bli?

Så himla synd att påsken är så sent i år, då finns det ju säkert ingen snö kvar. Jag vill åka upp till Jämtland och åka skoter. Är väldigt avundsjuk på mina svärföräldrar som drar dit snart. Man borde skrota påsken. Jäkla trams med en högtid som inte ens kan hålla sig på samma datum varje år.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig. 21.30 är alldeles för sent för mig nu för tiden! Usch, pinsamt!

Godnatt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Hoppas verkligen att din rygg blir bättre. Låter verkligen apjobbigt!

Kommentera inlägget här :