Träningen sög!

publicerat i Träning;
Ja vad mer kan man säga? Var så jävla tråkigt att träna idag. Lina hade behövts mer än någonsin. Nån som pushar lite. Man kände sig bara klen och jävlig och vägen tillbaka till att bli någorlunda stark igen kändes fruktansvärt lång.
Jag som trodde Axlar/biceps skulle bli roligast nästan. I helvete heller. Det är ju tydligen axlarna som fått lidit mest av att inte tränats på 2,5 år. Jag var så vidrigt klen idag att jag helst bara skulle vilja gå och gräva ner mig nånstans och inte komma fram förän någon ger mig ett par nya starka axlar.

Men det funkar ju tyvärr inte så. Enda sättet är att träna ännu hårdare. Men då måste man få klaga av sig ibland också när det känns tungt. Som nu.
Nästa gång är det ben som står på schemat tror jag. Även om jag är fruktansvärt klen där också så är det iallafall lite roligare att träna när man inte är i form. Man märker inte av klenheten lika tydligt då.

Kommentera inlägget här :