Tiden står stilla!

publicerat i Allmänt;
Ååh jag blir galen! Bara för att jag längtar så sjukt mycket till klockan 15 så tar varje minut en timme idag.

Kajsa ska strax iväg till dagis...om ca 20 timmar (minuter).
Efter det ska jag till arbetsförmedlingen och få en underskrift på ett papper. Sen kanske jag avverkar ett par minuter på stan bara för att tiden ska gå också.

Just nu sitter jag och avverkar ett par minuter med det bästa bandet genom tiderna:



Men trots att tiden går trögt så kan man inte vara annat än skitglad. Flytt till huset om några timmar, solen skiner och Iron Maidend dånar ur högtalarna! Kan inte bli bättre!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lia:

Vad roligt linnea! Ska ni flytta till hus? Var ligger det?



Kram Lia

2:a kommentar, skriven , av Jossan Säfwenberg:

Haha det är så sjukt segt när tiden står helt stilla! Hoppas du får en fin dag :)

Kommentera inlägget här :