30 September 2010 = En bra dag

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemkommen från Valbo. Kajsa har precis somnat och jag som var lite sugen på nåt att käka på har precis klämmt i mig en morot i brist på annat. Orkar inte stå och laga mat så här sent å brödet var slut.

Dagen började ju som ni vet med Maiden-biljettsläpp. Jag fick mina biljetter så jag är självklart mycket nöjd.
Sen åkte Kajsa och jag ut till Valbo för att leka med Maja och Ruben. Så där har vi varit nästan hela dagen. Ruben blir så stor. Och vilket charmtroll han är.
Jag har ätit Majsas skitgoda paj och hembakade kanelbullar. Så det finns absolut ingenting att klaga på. Majas lillasyster var också där. Och deras far ett tag också. Och Niklas och Magnus ett tag på slutet. Och hunden Bruno också så klart. Så hemma hos Maja var det fullt hus hela dagen.

Imorgon är Magnus ledig igen, som han alltid är Fredagen innan jag jobbar. Då blir det nog en städförmiddag. Sen vad det blir på eftermiddagen vet jag inte. Men vi ska inte bara sitta inne iallafall. Nånting ska vi minsann hitta på!

Nu ska jag kika på nåt på tv eller nåt tror jag.

Kommentera inlägget här :