Nu är helgen över

publicerat i Allmänt;
Ja nu är det Söndagkväll och en bra helg börjar närma sig sitt slut.

Jag kan ju börja berätta om Fredagen. Kvällen blev riktigt lyckad. Jag hade skitkul. Först gick jag hem till Anders. Sen gick vi (Anders, Lina, Markus, Markus och jag) till Monster. Sen kom Lasse dit. Sen kom Esbjörn, Stefan, Ögga, Matte och Philip kom också dit. Jag som tänkte ta det lugnt blev bjuden på öl så det blev inte så lugnt ändå. Efter att vi haft fullt ös på Monster fram till kl 02 så gick vi till dalagrillen och köpte korv.  Där sket en fågel på Stefan och sedan släppte vi av Lasse som skulle svänga höger där för att knata hem. Jag gick skrattande vidare hemåt med sällskap av Esbjörn, Ögga och Stefan. Den där måsskiten kan jag leva länge på nu. Hahaha

Igår åkte vi till stugan när jag hade nyktrat till lite. Där har vi lagt golv, ordnat mammas blomrabatter och satt upp Kajsas gunga. Den blev en riktigt favorit. Hon satt och skrattade hela tiden när hon gungade.
Jag ska lägga upp en film på det lite senare när jag fixat den.

Idag är det även morsdag. Som jag får äran att fira för andra gången i livet. Eftersom vi haft fullt upp med annat i helgen så hade inte Kajsa hunnit fixat någon morsdagpresent (förutom en massa pussar och sånt, som är den bästa presenten man kan få av sin dotter.) Men då köpte jag mig en trisslott istället. Men såklart utan vinst.

Nu sitter jag här, nyduschad och skittrött. Men jag ska iallafall lägga ut några bilder från helgen:





Kommentera inlägget här :