10 dagar kvar

publicerat i Allmänt;
Nu är det lite skrivande här, och sämre lär det bli.
På måndagmorgon plingade det på dörren. Där står Lina, Elin och Lisa och mamma. Mamma var bara med för att ta hand om Kajsa eftersom det var möhippa det var frågan om. Lina, Elin och Lisa kidnappade mig, tog på mig en väldigt tjusig...typ baddräkt. Sån där gammal randig med armar, ben och volanger. Supertjusig. Fick även ha en badmössa med blomma på. Sedan satte vi oss i bilen. Åkte förbi valbo, sandviken hofors, sedan när vi passerade falun och såg en Leksand-skylt så förstod jag vart vi skulle. Leksands sommarland! Å jävlar vad roligt jag hade! Verkligen en SUPERDAG!
Tänker inte avslöja alltför mycket nu. Resten kanske visas på bröllopet. :)

Igår var jag och Kajsa med Lasse och fixade massa. Idag ska det sista göras och köpas innan avresa mot bollnäs imorgon. Imorgon ska jag även äntligen få träffa lilla Ruben. Har längtat så himla mycket efter det. Så det ska bli jättekul.
Sen tar Lisa, Berina, Kajsa, Lasse och jag tåget till Bollnäs. Magnus kommer efter i bilen, antingen på Torsdagkvällen eller fredagmorgon.

Så nu blir det lite dålig aktivitet här på bloggen ett tag. Kanske inte ens nåt mer innan bröllopet. Får se om jag kommer över nåt internet där uppe i skogen, isåfall kanske det kommer nåt. Men imorgon hinner jag kanske med ett par rader. Men annars blir nästa inlägg om ett par veckor. Och då lär jag ha mycket att skriva om.
Men nu är Kajsa arg på mig för att jag sitter här och bloggar istället för att leka med henne, så jag lär väl sätta mig på golvet ett tag och bygga torn med klossarna eller nåt.

Kommentera inlägget här :