Skitjul!

publicerat i Allmänt;
Nu är julen slut och det är så jävla skönt! Visst har det vart trevligt att fira jul med föräldrar, syskon och svägerskan.  Men nu längtar jag tills det blir som vanligt igen. Kajsa har vägrat äta hela julen och sömnen har väl inte gått nåt vidare heller. Nattningarna nu går ju åt fanders. Vi får hålla på i flera timmar varje kväll.
Hoppas verkligen hon skärper sig snart för jag är väldigt trött just nu.

Inte nog med strul med lillskruttan så har mycket annat gått åt fanders i jul också. På julafton körde maken i diket när han nästan var framme hemma hos Anders. Men efter många om och men och massa folk som hjälpte till att få upp bilen så gick det till sist.

Och ungefär så har det fortsatt hela tiden. Ena krånglet löser av det andra.

Idag har vi dock fyndat lite på mellandagsrean. Jag köpte två linnen och en tröja på Gina Tricot. Gick totalt på 224:-
Maken köpte två skjortor för 245:-/st.
Kajsa fick lite tröjor och sånt hon också.

Nu ligger Kajsa i sägen och skriker och jag är så himla less. Har vart där inne hos henne i en timme nu men så fort man försöker smita ut så vaknar hon och skriker hysteriskt.
Men jag lär väl gå in och lägga mig på det där jävla golvet igen och få ont i ryggen!



Kajsa och pappa testar en av hennes julklappar.
Instrument kan man aldrig få för många av!

Kommentera inlägget här :