Härlig dag

publicerat i Allmänt;
Ååå vad varmt och skönt det vart ute idag. Imorse sov Kajsa och jag lite för länge, så vi bad Lina att skjutsa oss till sjukhuset...i våran Opel. Självklart fick vi inte igång den (batteriet) så det var bara att skynda till bussen istället.
Sen tog vi en promenad hemåt, då ringde Maja som också ville promenera lite med hundarna. Så Lina jag och Kajsa gick dit och åt saft och bullar, sen gick vi ut allihopa.

När jag gick hem så var det ännu varmare ute, så då gick jag i linne. Hur underbart som helst!
Sen gick Anders, Lina, Lasse, Lisa och jag ner på stan för att kika om det fanns några gratis Beck-biljetter kvar på filmstaden. Men det fanns de så klart inte.

Nu sitter jag själv här hemma (Kajsa sover och Magnus är hos Johan) och njuter av lugnet och Trocaderon. Kajsa somnade ganska snabbt idag :)

Imorgon är det sista April. Då ska vi först handla, sen på eftermiddagen/kvällen åker vi till stugan. Det ska bli mysigt. Hoppas vädret är fint så kan vi grilla å snickra å lite sånt. Så vi blir väl där hela helgen tror och hoppas jag.

Nu har jag snackat med far min om att låna släp av mina svärföräldrar så vi kan frakta upp nya golvet till vårt rum i stugan. Stackars Magnus som bara får flänga runt på sin lediga dag. Men så är det när man har familj. Bara att vänja sig :)


Kommentera inlägget här :