Filmkväll

publicerat i Allmänt;
Sådär ja, nu har jag kollat på nya Wallander-filmen. Den var väl sådär. Inte en av de bättre, men som vanligt sevärd.
Va på stan en sväng med Kajsa och min mor idag. Tänkte köpa bikini, men de blev inget. Blev inte så där riktigt 100% nöjd. Men jag får leta vidare...eller träna så dom sitter bättre.

Efter rundan på stan så gick vi hem till mor och far och kikade på film på tv 1000. Först var det Hot Chick, sen Tillsammans. Tillsammans är ju lika underbar film varje gång man ser den. Man blir så glad  av den. Speciellt i slutet när Birger är med och spelar fotboll. Man blir så glad för hans skull på något sett.

Kajsa ville inte sova ikväll igen (som vanligt nu för tiden) så hon och jag tog en promenad i vagnen. Till slut så somnade hon då iallafall, så jag kunde gå hem och lägga henne i sängen.

Imorgon blir det en stressig dag IGEN. Återigen till Sjukhuset (var ju där idag också) Kajsas fot ska kikas lite på.  Sen hem, städa/diska å sånt trök, sen ner på stan innnan kl 17 eller när det nu är filmstaden öppnar. Hoppas på att få tag på biljetter till förhandsvisningen av nya Beck-filmen.  Men nu ska jag göra ren katternas skitlåda, sen är det sovdax. Godnatt

Kommentera inlägget här :